+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: petersteenb, Peter

Junior Member petersteenb is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Sep-11
    Reputatie Macht
    0

petersteenb, Peter

Hi iedereen,

Ik ben al een tijdje een beetje aan het overklokken geweest en ben van plan om daar weer verder mee te gaan. Op bouweenpc.nl liepen eerst ook wat fanatieke jongens rond maar dat is een beetje ingeslapen in de tussentijd. Ik hoop hier weer wat bij te leren en weer een beetje verder te komen in de overklokkelarij! Mijn doel is om in de top 25 te komen met SuperPi32M met een E5200 op HWbot.org.

Als iemand nog van een Striker II extreme af wil dan hou ik me aanbevolen!

Groeten,

Peter

Junior Member CrizCroz is a jewel in the roughCrizCroz is a jewel in the roughCrizCroz is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Thu 20-May-10
    Reputatie Macht
    4
    Welcome 2 highflow.
    en klopt BEP is beetje ingestort.
    en voor WC ben je bij de juiste adres

CygLEDs Ultimate Light Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    welkom!

Junior Member petersteenb is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Sep-11
    Reputatie Macht
    0
    Thanks CrizCroz en cygnitron (mooie site trouwens!)! Waterkoeling is inderdaad ook een onderwerp waar ik nul ervaring mee heb en wat me ook leuk lijkt om te verkennen. Ik heb ooit via mijn werk een Julabo 360 externe koeler geritseld die ik met glycol kan vullen om tot de -20 °C te koelen. Een echte zware jongen! Is ook een van de dingen die op mijn lijstje staat.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Welkom op het forum, alvast veel lees en type plezier hier!

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Republic of Gamers sir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to all sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    6
    Hoi Peter en welkom op het forum

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten