• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pascal stelt zich voor

PasLis

New member
Hallo bij deze stel ik me even voor.Mijn naam is Pascal ik ben 37 jaar en ik kom uit Geldrop dat ligt naast Eindhoven en ik ben Lasser van beroep.Als hobby rotzooi ik met pc's.


De specs van mijn pc

MOBO: Asus maximus ii Gene
CPU: E8600 @ 4.5 ghz
MEM: 4GB GSkill PC8000
VGA: Asus EN295GTX Single pcb
SOUND: Onboard X-Fi
HDD1: Intel Postville X25-V SSDSA2M040G2C1 40GB
HDD2: Western Digital Caviar Green WD10EARS 1TB
HDD3: Hitachi Travelstar E5K160 HTE541616J9SA00, 160GB
PSU: Cooler master silent pro M600
CASE: Mod door Pascal (niet in de winkel te koop )
OS: Windows 7 Ultimate X64
MON: Samsung synmaster P2250
KB: Logitech
MOUSE: Logitech
MOUSEPAD: Sharkoon
INET: Onsbrabantnet glasvezel


Dit alles wordt gekoeld door een XSPC X2O Delta V3 WaterCooling Kit en 6 Lian li casefans van 120mm en 1 arctic fan van 92mm


Mijn mod is sinds vandaag in bedrijf en er zullen nog wel wat kleine aanpassingen gedaan worden .De rede van de mod was dat ik een losse kast nogal lelijk vond staan in de huiskamer en vervolgens ging ik eens nadenken over een praktische en mooie oplossing en hieronder zie je het resultaat.

De Mod bestaat uit een aluminium bak die is gesneden op een lasersnijder dus eerst een tekening gemaakt met alle gaten,dus voor de casefans,rad,mobo,powerbutton,resetbutton en usb bracket .Toen de uitslag gebogen en de hoeken dicht gelast. daarna alles gepast en vervolgens de bak gespoten . De bak zakt precies in een rvs frame dat ik heb bevestigd op de muur .Vervolgens heb ik een glasplaat op maat laten maken en laten slijpen.
Toen alles in de bak gebouwd en er 2 uv lampen ingeplaatst ,een gedeelte van de kabels gesleeved en alles netjes afgewerkt.

Dit is een beknopt verhaal van de Mod dus heb je vragen stel ze gerust.