• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MG2R - Simon

MG2R

New member
Inhoud van jouw Topic
Je dient minimaal het volgende lijstje in te vullen:
0. Echte naam (Voor/Achternaam): Simon
1. Nickname: MG2R (duh)
2. Leeftijd: 20
3. Woonplaats: Temse, BE
4. Studie/Werk: Industrieel Ingenieur Elektronica-ICT
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? L3P z'n werk

Jouw PC:

Momenteel werk op een Dell Vorstro met i5, 8 gig ram en 128gig SSD. Voor storage heb ik een DIY server.
Dit gaat snel veranderen want ik heb net alle onderdelen van m'n eerste watergekoelde PC besteld. Hieronder zal ik de specs van de server (incl foto's) en de specs van de PC in wording posten :)

SERVER
MOBO: ASUS AT3IONT-I deluxe
CPU: Intel Atom 1.66 GHz (embedded)
MEM: 2GB 1066MHz DDR3
VGA: nVidia ION2 (server werkt headless en heeft geen GUI, dus is niet echt benodigd :p)
HDD1: 3 WDC Green 2 TB (2 in RAID 1 en 1 standalone)
HDD2: 32GB SSD (OS) (el cheapo)
CASE: KNEX!!! (zie de foto's!!!)
OS: Ubuntu Server 12.04 LTS
INET: Belgacom, 4.6Mbps/512kbps, geen datalimiet. Belgacom zuigt
Koeling: eerst passief, maar nu met zwaar undervolte Silverstone AP181. Werkt compleet geluidsloos (als de schijven uitgeschakeld zijn)
FOTO's: https://plus.google.com/u/0/photos/114774128950272893084/albums/5687622317703943905

Toekomstig
MOBO: ASUS P8Z77I-deluxe
CPU: Intel Core i5-3570K
MEM: Corsair Low Profile 8GB 1600MHz DDR3 Black
VGA: nVidia Geforce GTX670
HDD1: 2x120GB Kingston SSDnow V+200 in RAID0
PSU: Corsair CX 600
CASE: Bitfenix Prodigy
OS: Windows 7 Pro 64bit
MON: Dell Ultrasharp 23"
KB: Corsair K90
MOUSE: Logitech Performance MX
HS: Corsair Vengeance 2000
Koeling:
  • CPU: EK Supremacy Acetal-Copper
  • GPU: EK FC670 Acetal-Copper + backplate
  • Radiator: Swiftech Quiet Power 240mm
  • Fans: 2xAP121
  • Fancontroller: mCubed T-Balancer bigNG
  • Pump: Laing D5-MCD655

Dat is het zowat denk ik :) ergens in de loop van volgende week hoop ik alles binnen te hebben en mogen jullie wel wat foto's verwachten :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier!

Leuk bedacht zo'n KNEX case, nog niet vaak gezien :p. Zit alles daarin wel goed vast of kunnen bijv. de schijven er zo uit vallen als je ff niet oplet (tijdens verplaatsen oid)?

Je nieuwe setup wordt volgens mij ook behoorlijk vet, dikke hardware in zo'n mooi gevormde kleine case... I like it... nu al! :)
 
Welkom hier!

Leuk bedacht zo'n KNEX case, nog niet vaak gezien :p. Zit alles daarin wel goed vast of kunnen bijv. de schijven er zo uit vallen als je ff niet oplet (tijdens verplaatsen oid)?

Je nieuwe setup wordt volgens mij ook behoorlijk vet, dikke hardware in zo'n mooi gevormde kleine case... I like it... nu al! :)

Met het tweede ontwerp (laatste foto's), kan ik -bij wijze van spreken- die KNEX case tegen de muur gooien zonder dat er iets kapot gaat ;) Dit was bij het eerste ontwerp helemaal niet het geval.

Ik zal binnenkort hier wel linken naar de buildlog van m'n nieuwe machine :)
 
Welkom.

Wel grappig zo'n pc. Wel heel veel airflow zeker?
SDC12649.JPG
 
Terug
Bovenaan