strakke pc kerel![]()
en wat een intro :o ook niet op 5 min gedaanmooi
tja, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn peugjes
@boef, ik heb em gekregen van een vriend van me (aida64), dus ik heb er zelf niet voor betaald
@wemmetje, merci. Nee was niet op 5 min gedaan nee. Maar goed, plaatjes zeggen vaak meer dan woorden![]()
N=R*Fp*Ne*Fl*Fi*Fc*L
Heb em vanmorgen even snel met Gold Class Meguairs gewassen. Kwam ik erachter dat de NXT tech wax op was![]()
Heb maar ff snel met Ultimate quick detailer behandeld. Volgende week ff snel nieuwe wax halen.
Maar goed. Ik ben niet speciaal naar een mooie locatie gereden voor foto's, maar hier toch alvast wat foto's:
![]()
N=R*Fp*Ne*Fl*Fi*Fc*L
Death, als feestganger ben ik op veel feesten geweest waar hun optraden. Van ely muff, tot hellfish, tot brian fury etc. Alles mee mogen maken't doet mij momenteel niet meer zo heel erg veel overigens. Meer into liquid/breakcore/dnb atm.
de laatste tijd vind ik ook dat hellfish niet echt veel goeds uitbrengt. De laatste van hem, Boost the Dose, gaat nog wel. Ik bedoel meer bikkelplaten als Ultraviolence, man vs machine en speed drinking.....Van Dj Producer hoor ik ook maar weinig echt goeie. positive outlook, the last great overdose en the sirens of aqua silus zijn de laatste echte goeie, maar ja, die zijn alweer een paar jaar oud....
N=R*Fp*Ne*Fl*Fi*Fc*L
Ultraviolence blijf ik een zwak voor hebben, godver wat een plaatMgoed, luister sws weinig andere muziek meer, maak 't wel zelf
![]()