• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130)

Hey,

Ik ben Wierinckx Kevin (kwier1985), een 32 jarige (voorlopig toch nog) chauffeur uit Vlaams Brabant (BE)
Reeds tijd bezig met games zoals FS15 en FS17, ETS2, en programma's zoals autocad inventor (vooral prullen bij gebrek aan opleiding)
Huidige pc blijkt echter steeds vaker oud te worden en nog moeilijk mee te kunnen. Daarom ben ik aan't kijken voor een nieuwe, compactere maar ook veel sterkere opvolger in het uitelrijk van een CM Elite 130.
Al veel staan uitzoeken via google, maar wil het qua info enz wel houden binnen BENELUX (onderdelen beschikbaar hebben, Europese prijzen, enz.
Bij gebrek aan een deftige bron binnen eigen Belgenlandje hier bij Highflow terecht gekomen.


Jouw (toekomstige) PC:
MOBO: asus strix Z370I (lijkt me beter dan nog voor de Z270-versie te gaan)
CPU: I7 7700K of nieuwer/hoger
MEM: 32GB, maar merk enz nog te bepalen
VGA: uit de 1080TI-reeks, maar nog niet vast gekozen
SOUND: standaard aanwezig
HDD1: Samsung SSD M2 (gezien prijzen max 1TB
HDD2: 2x SSD van Samsung
OPT1: slimline blu-ray nog te zoeken (moet intern komen, maar weinig keuze)
OPT2: icy box IB-AC646 voor ingewerkte SD/mini SD kaartlezer + 2 extra USB-poorten
PSU: nog te bepalen
CASE: Cooler Master Elite 130
OS: WIN10 home
MON: bestaande ACER V243HQ
KB: Logitec G910 + G13
MOUSE: Logicte G403
MOUSEPAD: is een simpel rechthoekig zwart
HS: speakertjes op USB-voeding
SPRS: home cinema

Koeling: voorkeur voor waterkoeling, maar gezien prijzen alles samen zal dit eerst slecht CPU gekoeld zijn via AIO-setje
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
K Kevin hier Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
swiv swiv - kevin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Woozy Woozy - Kevin Saelens - "Joske" Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
M Kevin aka Metalleke Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
G GeenIdee - Kevin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 38
A Avalanche - Kevin - Silver Stallion Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
I Inz / Kevin / Recom Powerstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
bunbun gezien ik me nog niet had voorgesteld Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
D Nog eventjes voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
P Pomp nog te redden? Waterkoeling 16
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
H [VERKOCHT] EK-FC7850 Nickel-acetal GLOEDNIEUW MET ZEGEL ER NOG OP Verkocht 5
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
R [CLOSED] Wat is dit nog waard: Q8200, 8400GS, 4GB etc. Gesloten 1
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
olympus [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 5
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan