• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ediejo (Ed Buijs) stelt zich voor

Ediejo

Junior Member
0. Echte naam (Voor/Achternaam): Ed Buijs
1. Nickname: Ediejo
2. Leeftijd: 44
3. Woonplaats: Vianen
4. Studie/Werk: Werk
5. E-mail: prive
6. MSN: ed_buijs@hotmail.com
7. Xfire:
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Via Blackcrown van BeP

Jouw PC:
MOBO: DFI nf4
CPU: FX 60
MEM: muskin
VGA: 7800GTX sli
SOUND: onboard
HDD1+2: WD 500GB
HDD3+4: Samsung 500GB
OPT1: Plextor
OPT2: LG
PSU: Corsair 620W
CASE: Lian Li pc-777
OS: Windows 7 ultimate
MON: Samsung 22 inch
KB: Logitech G15
MOUSE: Logitech G9
MOUSEPAD: steelpad
HS: Point of View shit
SPRS: Altec Lansing
INET: Ziggo
Koeling: Lucht

Wat van me casemods.

De Extreme Lian Li

122.jpg


De Coolermaster case samen met snakez gemaakt.

page1.jpg


De Carbon Li.

201-587gr.jpg
 
dan zal hij wel concurrentie krijgen, alleen k heb nog geen contest mee gedaan, dus bekend ben k niet hahahahahahaahah

is meer vo me iegen geweest tot nu toe

Sorry hoor Chiller, maar hij maakt er toch echt wat mooiers van :p

bit-tech.net | Review - Carbon-Li by Ediejo

Deze build was ongeveer 3 jaar geleden en was (in die tijd) behoorlijk vooruitstrevend en zeker een van de beste builds ooit die ik gezien heb.
 
Laatst bewerkt:
@MrGiorgio, Ik ben inderdaad zoals vele zeggen de ediejo, maar niet de bekenste van de Benelux.

Voor mij is dat nog altijd Tom Versteeg. Zie foto.

1079824140.jpg


Door deze man ben ik in aanraking gekomen met casemodden.
Zal gelijk wat van zijn werk posten.

Door deze case ben ik begonnen met casemodden

Klik

Klik

Klik

Een grootheid in casemodden die Tom Versteeg!

@XenoMorpH, goed gezien. ;)

@ZwerverRoodbaardNL, ja en nee was wel gestopt. Zag het totaal niet meer zitten. Maar de motivatie is aan het terug komen.

@Chiller, we zijn geen concurenten, we zijn collega modders van elkaar! Dat maakt het veel gezelliger imo. ;)

@ZwerverRoodbaardNL, een ieder vindt zijn eigen kast meestal het mooiste en dat is maar goed ook zo blijven we gemotiveerd.

@Chiller, je bent met een super case bezig, Kijk niet alleen naar het geld de Extreme Lian Li I koste meer dan 5000 euro toen die tijd. ;) (gekkenwerk zou ik nu nooit meer doen)

@Johnny, Thanks!!!!!
 
Toch mooi dat een modder van jouw naam/faam bescheiden blijft en ook zn voorbeeld heeft.

Het is maar 4-6 jaar geleden, maar toch waren dat andere tijden. Tegenwoordig is er zoveel mogelijk en voor handen. Niet te vergelijken met die tijd.

Net zoals Ediejo en Chiller 2 totaal verschillende generatie's en type modders vertegenwoordigen. Maar beide staan garant voor mooie creatie's.
 
Hey Ed, welkom aan boord!

Leuk om te zien dat je het virus weer te pakken hebt :)
Ik heb je (ondanks alle tumult) altijd gezien als een grondlegger voor de nederlandse modding scene. Die cases die je toen bouwde waren technisch niks minder dan revolutionair.
 
wees welgekomen, de carbon li, herinner ik me nog goed, die heb ik op tnet bijna op de voet gevolgd, wel niet veel gereageerd, gewoon in stilte genoten, die's op basis van een V2100? niet? :)
 
@Xtrafresh, we weten waarom-waardoor ik toen de tijd gestopt ben. Dat laten we voor wat het is en was. Heb altijd het modden nog gevolgd wat je nog modden mag noemen toch. Er zijn een paar modders die stug doorgegaan zijn maar dan ook maar een paar. Hier en daar een nieuw persoon die het modvirus te pakken heeft, maar in mijn ogen is het hard achteruit gegaan met het aantal active modders.

@Nils, daar heb je helemaal gelijk in kerel, het gaat zeker niet altijd om de hardware. Het gaat om de mod, kijk maar goed. Zo vind ik dit een mod van de bovenste plank. Man man wat een vakwerk zie je hier. Ookal vind je de case niet mooi. Het is een staaltje vakmanschap wat deze modder laat zien.

@Chiller, voor de een wel voor de ander niet. Dat in mijn creaties toen de tijd vette hardware zat kwam mede door Point of View. Die willen op de Cebit hun beste kaarten showen. Heel leuk maar ook heel veel druk en stress........
En als je zelf up to date wil blijven met de hardware nou ik geef het je te doen, Het volgt elkaar zo snel op dat je beter eerst je case kan modden en later de hardware erin koopt. Als je eerst je hardware koopt dan moet je geen baan hebben en niet op school zitten. Om de mod af te krijgen voordat de hardware veroudert is. (In mijn ogen dan hé)En een flinke tas met geld hebben, of ouders hebben die full loaded zijn en het niet uitmaakt.

@k.3nny, ^^^^^^ ;)

@Oli4v, ja de carbon li is gemaakt op basis van een V2100. Die heb ik toen voor Point of View gemaakt. Point of View gebruikt die case nog steeds voor presentatie van hun producten. Vandaar ook geen moeilijke schakelingen of wat dan ook erin. Stroom erop en alles gaat aan, was ook hun wens. Kan er weinig kapot gaan. ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Jeroen Brans stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
J Hallo Johan stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Ronald92 stelt zich even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
N NLBUURMAN stelt zich even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Rene Fens stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
M Morkster stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
A Alex010 stelt zich voor :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Ahtlon Ahtlon Stelt zich even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
E Eppy stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
O Maurice `Outlaw3002´ Goessens stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
M MdemiC - Bob de Vries - TTU (TimeToUpgrade) stelt zich opnieuw voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
O Ophion stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
N Nassaya stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Mortum Robin "Mortum" van der Molen stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
V Virul3nt stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
M-O-D Marco a.k.a M-O-D stelt zich voor . Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
B Boyan stelt zich voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
E Eric stelt zich (op verzoek) kort even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
E ECPowers stelt zich ffkes voor :D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
RollingThunder RollingThunder stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Heai. stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
L Leon89 stelt zich voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
B Bassie stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
G Geertvs stelt zich even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
M Mactox stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
N Niels a.k.a Str33pje Stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
DoubleDices DoubleDices Stelt zichzelf voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
L LuHeLe stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Deutz Deutz - Wilmer stelt zich voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
neorej Jeroen Beerens stelt zich dan ook maar ff voor :). Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
D Dzep stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
W0uTeR W0uTeR stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D Dwight stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
D Na lange tijd lid stelt DunceDict zich (eindelijk) voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
G Gekkehuus aka Gert stelt zicht voor; Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
mistervis007 Mistervis007 stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
soppy soppy stelt zich opnieuw voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
S sjoerd stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Erikii Erik stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
G Glaxo stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Das Experiment Remy stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
mufunyo Muf stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
PasLis Pascal stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 34
M Matthijs stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
soppy soppy stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
C Cmaster80 stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
O Me <- Oneshotk stelt zich voor :D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
Ianovski Ianovski stelt voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Nerd1979 Nerd1979 stelt zich voor.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan