• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ChillPascal, aangenaam

ChillPascal

Bovenbaas.
Hey Hey forumleden.

Ik ben hier nieuw en zou mij daarom direct even voorstellen.

Nou ik ben dus Pascal en kom uit het Oosten van het land. Het is al zo'n 19,5 jaar geleden dat ik voor het eerst het daglicht zag. Verder studeer ik al 2 jaar Civiele Techniek aan de Saxion in Enschede. Voor degene die geen idee hebben wat Civiele Techniek is, het is in principe gewoon 'Weg en Waterbouw'. Daarnaast ben ik al jaren een computer-hobbyist in hart en nieren. Heb door de jaren heen al verschillende set-up's in elkaar gezet, voor zowel mezelf als een ander. Het is en zal altijd een plezier blijven, computers in elkaar zetten!

Op het moment van schrijven bestaat mijn set-up uit:

MOBO: MSI P67A-GD5 (B3)
CPU: Intel i7 2600K
MEM: Corsair Dominator 16GB @ 1866Mhz
VGA: Crossfire XFX HD6850 Black Edition (Maar een HD6990 met waterblok is onderweg)
HDD1: OCZ Vertex 3 120GB
HDD2: (3x)Samsung Spinpoint F3 1TB
OPT1: Goedkoopste DVD-writer die ik kon vinden, Sony dacht ik!
PSU: Cooler Master Silent Pro Gold 800W
CASE: Thermaltake Level 10 GT Snow Edition
OS: Windows 7 64-bit
MON: Een of andere 21" Full HD (Met Cam+ mogelijkheid voor digitale tv)
KB: Logitech G510
MOUSE: Corsair M60
MOUSEPAD: (muismat)
Koeling: Op 't moment luchtkoeling. 2x200mm Intake, 1x200mm Outtake voor Airflow.
CPU: 120mm Outtake (Intel RTS LC2011)

Nu we toch bij koeling zijn. Dat is ook net een van de redenen dat ik mij hier heb aangemeld op het forum.

Ik heb namelijk besloten mijn set-up compleet te voorzien van waterkoeling.

Hiervoor heb ik het volgende al binnen:

EK Ram Dominator Block
120 & 240 Rad
3x Corsair SP 120mm Quiet Edition fan's

Op mijn wensenlijstje staat nog:

Pomp: Swiftech MCP655 (Liang D5)
Res: FrozenQ Fusion Blue V2 Reservoir
CPU Block: Swiftech Apogee HD (White)
Fittingen: Bitspower Blacksparkle series

Verder is de HD6990 met waterblok al onderweg, van een forumlid op Tweakers overgenomen

Owja, en als laatste: Ik heb contact gehad met Kier, wellicht bekend van zijn Casemods (Linkje).
Deze kier, genaamd Richard, zou mijn zijpaneel van de Level 10 GT wel willen modden, zodat de fan eruit gaat. En er een Acryl-Window voor in de plaats komt.
Dit heeft 2 redenen:
1. Omdat straks alles watergekoeld is, heeft de grafische kaart sectie geen directe luchtstroom meer nodig
2. En natuurlijk wil ik straks mijn kast goed van binnen zien!!!

Een video zegt meer dan 1.000 foto's

(Linkje)

Natuurlijk komen er wel meer gedetailleerde foto's, maar geef me hier even de tijd voor!
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan