• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Boefmans

boefmans

New member
Ola,

Ben Boefmans, momenteel een paar computers in elkaar gezet. Zal eens opzoeken wat ik precies heb staan :)

Beneden een computer voor de muziek en tv in een silvstone kast, verder een nieuwe pc gebouwd (met minimale specs) om te downloaden, in een ze oude gare witte lelijke kast. Mijn gamerig in een lianli kast, 4 jaar oud alweer, speel er nog wel alles op maar ga dus een nieuwe bouwen. Nu voor het eerst aan de wk, vandaar dat ik hier nogal hyperactief ben momenteel :)
 



de spullen toen ze binnenkwamen



nu alles nog netjes




aan de klus

en het heeft er nog erger uitgezien, toen de graka misging en ik alles ging testen en uit en in elkaar ging zetten enzo :D





tijdelijke loop, wegens gebrek aan goede overgangssplitdingetjes... nu zit het wat beter en strakker, daar moet ik nog een foto van maken. Maar ik ga eerst die kabeltjes maar eens netjes wegwerken...(wat zijn dater veel met die fancontroller :D)
 
Dat blok komt denk ik nog wel een keer :) maar eerst een 600 euro high res paneeltje (dat Dell ding), dan een grotere kast wellicht, dan ga ik wel dual loop. Al is het tegen die tijd mss tijd voor ander systeem lol.

Pics worden geupdated binnenkort. Temps zijn prima (zelfs zonder fans aan :)
 
tijd voor nieuwe pics, nu met een echte camera:



Uploaded with ImageShack.us

de pc. Zoals je ziet (voor de 800D kenners) is het deurtje vervangen door een roosterje van de ijzerboer, daarachter zit een 140mm rad push pull. Aan de onderkant zitten gaten, daarachter ook een fan met een HDD cage.

Overizchtje van de kamer waar het allemaal staat :D



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

overizcht van de pc :)

hier het 140mm rad



Uploaded with ImageShack.us

onderaan een lian li hdd cage, daarnaast intake fans (boven elkaar)



Uploaded with ImageShack.us

bovenin 480 rad (proppen!)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

loop is res1-pomp1 (35x)- cpu-rad480-res2-pomp2-rad140-gtx580-res1

temps zijn uitstekend, fans nauwelijks nodig eigenlijk :D
ben nog niet helemaal tevreden met de kabels, maar aan de andere kant, ach ik zie ze toch nooit :D
 
Terug
Bovenaan