Ik zag laatst een moederbord waar onder er leds waren geplaatst (zie foto)
Mijn vraag is hoe hij dit gedaan heeft. Zou het gewoon een led stripje zijn achter een stukje plexiglas? Of zit het anders in elkaar?
![]()
Ik zag laatst een moederbord waar onder er leds waren geplaatst (zie foto)
Mijn vraag is hoe hij dit gedaan heeft. Zou het gewoon een led stripje zijn achter een stukje plexiglas? Of zit het anders in elkaar?
![]()
euhmmm dit is gedaan met een plexi plaat en die verlicht denk ik![]()
Als ik het goed zie is dat Pink Project van Xien16. Als dat zo is, dan zijn het geen leds of plexiplaten, maar een electroluminescent panel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PC:
CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
mobo:Asus P7P55D EVO
GPU: Sapphire Radeon 5850
RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
Case:Project Piédestal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het lijkt erop of daar de mobotray is vervangen voor zo'n panel, dat is wel vet![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
past gewoon een randje plexiglas verlicht door ledjes niet onder het mobo? weet zo niet welke hoogte het mobo van het mobo tray afzit.
Je zou natuurlijk ook gewoon iets langere boutjes en schroefjes kunnen gebruiken waardoor je meer ruimte tussen je mobo en tray creëert. Dan gewoon een paar ledjes en wat plexi er tussen. Of denk ik nu te makkelijk?
Ja, dan denk je te makkelijk. Want dan kloppen het i/o shield en pci sloten niet meer![]()
Kijk eens naar zo iets:
EL Wire Kit Bright Red CrazyPC: CrazyPC Computers
Ben het zelf ook van plan te plaatsen onder het moederbord.
Je kan ook iets grotere schroeven halen voor je mobo en dan deze tot halverwege aan je mobo vast schroeven zodat je nog ruimte overhoud tussen je case en je mobo. Daar is genoeg ruimte voor LEDstripsZo ga ik het in ieder geval wel doen.
Moederbord: Asus P7P55D
Processor: Intel i5-760
Grafischekaart: Sapphire Radeon HD6850
RAM: Kingstonx 4GB 1333MHz
HDD: 1000 GB - Western Digital
Voeding: OCZ ModXstream PRO 600W
Hmm, ik ben toch vast beraden dat ik dit een keer iemand heb zien doen ...

Tjha, veel plezier![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Weet jij toevallig een andere "oplossing" zonder dat ik mn mobotray moet vervangen?

Bivoorbeeld zo iets
NZXT 12x Red LED Sleeve - 1M - CB-LED10-RD
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

varieerd van 9mm tot 5mm,
Mayhem
ik heb mijn led-strip kabel er een keer tussengedrukt. zat goed en kwam genoeg licht achterweg. wat voor 1 het is weet ik niet. moet je aan wwwicked vragen![]()