+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 79 van de 79

Onderwerp: Ervaringen mCubed T-Balancer

Senior Member ward0 is on a distinguished road ward0's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Apr-08
    Reputatie Macht
    7
    waarom een touchscreen? bij de meeste mensen staat hun case onder hun bureau, dan heb je al niets aan dat touchscreen.. en eenmaal alles ingesteld moet je toch niets meer instellen? don't fix what aint broken... gouden regel.

Member RoelvdBerg is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 21-Sep-08
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ward0 Bekijk Berichten
    waarom een touchscreen? bij de meeste mensen staat hun case onder hun bureau, dan heb je al niets aan dat touchscreen.. en eenmaal alles ingesteld moet je toch niets meer instellen? don't fix what aint broken... gouden regel.
    nou je kon tijdens het gebruik (mijn pc stond op mijn bureau toen der tijd) switchen tussen pagina's over diverse info enzo.
    Bijv temp, flow, fanspeed, msn schermpje en tja nog meer waar we toen over gefataseert hadden (7 inch kleuren scherm hadden we toen als idee)

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Zulke schermpjes zijn nergens meer te verkrijgen.
    AC Ryan had ze, maar volgens mij was dat geen succes, want het uit de productie.
    Als je zoveel er mee wilt doen, dan kan je beter voor dual screen gaan

Member RoelvdBerg is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 21-Sep-08
    Reputatie Macht
    4
    je had van die 7 inch schermpjes van zon nintendo ding van vroeger die super werkte maarja ik ben 1 geen electirien en 2 geen modder.

Enige wat ik toen deed was een idee voorstellen of zoiets kon maarja niet alles is een uitvoerbaar plan.

Ingeschreven
    Mon 07-Apr-08
    Reputatie Macht
    7

leven als een prof. vincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud of vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Reputatie Macht
    20
    had je geen hoge temp,s? omdat je block geen goed contact maakte.

Ingeschreven
    Mon 07-Apr-08
    Reputatie Macht
    7
    zoals ik al zij op XS 19graden op CPU met probe eronder

Member virus_59 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 27-Jul-08
    Reputatie Macht
    4
    RoelvdBerg
    Even over schermpjes. Paar links:
    - Xenarc
    - Lilliput

Maar er is nog een optie (en goedkoper, maar geen touchscreen).
    Samsung Photo Frame.
    Vele van deze frames hebben optie "mini monitor" - dat betekent dat je ze als extra monitor via usb kan aansluiten. En gewoon op tafel naast je scherm opzetten.
    CM Centurion 590 + CM PSU RP M620
    Intel Quad Q9450 @ 3.6 GHz + CM GeminII
    Asus P5K PRO + 8GB RAM
    nVidia 9800GTX + Iiyama 24" FullHD TFT
    Windows 2003 SP2 (x86)

Member . eric is on a distinguished road eric's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Reputatie Macht
    4
    Waarschuwing voor Vista x64 en Windows 7 gebruikers,

de Samsung frames met de "mini monitor" functie gebruiken de "DisplayLink" USB Graphics Windows Driver
    en deze zijn niet bedoeld voor deze versies.
    Samsung zou aan het zoeken zijn naar een oplossing.

Wat ik eigenaardig vind is dat iemand dit bij hem thuis wil uitzoeken en niet bij Samsung zelf.

Junior Member Demolisher will become famous soon enoughDemolisher will become famous soon enough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Reputatie Macht
    5

mCubed T-Balancer bigNG

He allemaal,

na de dag-deal van enkele dagen gelden viel opeens mijn oog op de volgende zin:
    Uitgang T-Balancer bigNG (sturing):
    Halogen of koudlicht kathodes

je kan dus je CCFL buisjes aansturen met die balancer dinges. Maar waar ik ook zoek, ik kan nergens vinden hoe je ze er op aan moet sluiten. heeft iemand enig idee?

is er misschien ook nog een bepaald merk ccfl's dat er wel op kan, en 1 die weer niet kan met dit ding? het word mij op de site van MC niet echt duidelijk.

Thanks!
    Demo

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    ik weet het ook niet en heb het nog nooit geprobeerd.....
    maar je kan mcubed een mailtje sturen.. heb ik ook een keer gedaan en daar reageerden ze redelijk snel en goed op

Junior Member HailBaal is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 08-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    geen idee of dit hoort, maar ik weet dat je de revoltec lichtbuizen in de controller een fan aansluiting hebben. het ziet er anders uit maar het past wel. de normale aansluiting is echter molex, misschien dat dat ook kan?

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    je bedoelt de aansluiting van de lichtbuis zelf niet van de convertor??
    nou dan kan ik je wat vertellen er zit niet voor niets een convertor tussen
    die dingen draaien op een paar honderd volt namelijk

Member jrheuwing is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    Ik heb sinds enkele dagen de mcubed fancontroller in gebruik, maar vraag me af of er software is die de verschillende meetgegevens kan uitlezen op win7 x64 zonder het programma van mcubed?

Het meegeleverde programma werkt niet volledig en loopt zelfs af en toe vast. Aangezien het programma zijn laatste update in 2008 heeft gehad lijkt de kans klein dat er ooit nog een versie komt die geschikt is voor win7.

Junior Member Blade_ is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 25-Aug-08
    Reputatie Macht
    4
    Ik heb zelf de mCubed TBalancer met sensorhub en deze draait goed onder Windows 7 X64 en Windows XP. Draait met de originele Mcubed software (v2.9) en de nieuwste driver van FDTI (via Windows update). Ik heb geen problemen met vastlopen van het programma.

Member jrheuwing is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    Na een paar dagen spelen met de instellingen gaat het nu wel goed met de controller. De aanschaf is geen miskoop geweest. Ik kan de PC nu 's avonds aan laten zonder gek te worden van het kabaal.

Ik ben alleen verbaasd dat de koelprestaties zo veel zijn verbeterd na de interne schoonmaak en installeren van de controller met scythe typhoon fans. De temperatuur van de verschillende componenten is met bijna 10 graden gezakt terwijl de fans op iets meer als 50% hun werk doen.

Junior Member Mosquito is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 07-Feb-12
    Reputatie Macht
    1
    Welke software gebruiken jullie icm de mCubed BigNG??? Is TBAN v2 navigation de meest recente versie?

Junior Member Blade_ is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 25-Aug-08
    Reputatie Macht
    4
    Ja..TBalancer v2.9 is de meest recente versie

Junior Member Mosquito is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 07-Feb-12
    Reputatie Macht
    1
    Heb nu via mCubed Home de alpha version v2.12. Werkt beter dan de bijgeleverde versie

+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Forum Rechten