Laatst gewijzigd door l3p; 28-11-11 om 21:15.
wat staat er op de andere kant van de poster?? zo,n lekkere dame met schoevendraaiers en steeksleutels in haar hand
Sorry ik kon het niet laten....

zoek iets om gleufje uit graniet te kunnen frezen welk zou daarvoor geschikt zijn of zou dit niet haalbaar zijn met een dremel?
Greetz B0B0
Ik denk de freesjes uit de 7000 of de 9000 serie. Ook is er een speedclick diamant schijf (545 EZ545†)

En is dat omdat het een slechte schijf is?
Dan weten we dat ook weer![]()

dat denk ik niet dank gewoon dat graniet bewerken met wat hobby materiaal er behoorlijk over iswant het speedclick mechanisme is er zelfs van uitgesleten... (zelfs de flexibele as van mijn fake dremel heeft het opgegeven) vond het gewoon raar en jammmer (blijft 20€ voor 1 schijfje) dat hij toch ineens kapot spatte...
Greetz B0B0
Ik had ook een origineel schijfje om wat pc kast paneel en dat is niet dik ,door te slijpen ,het scheelde 10 cm of ik had een stuk schijf recht in me keel gekregen , was een originele Dremel accessoire
Laatst gewijzigd door corecrusher; 12-12-11 om 21:38.
Ik denk niet dat dit een 'Speedclick' schijf was of wel?

speedclick of niet met zo'n dingen gewoon altijd je veiligheidsbril dragen! want je strot zal er wel tegen kunnen maar je oog zal er minder happy mee zijn
Greetz B0B0
oooo is nog redelijk beschaafde pooster. Vreesde al dat la pay erop zou staan als "kijk is wat ik er goed uitzie, allemaal door me dremel"
arwin