• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zit er kleurverschil tussen Sharkoon en Revoltec CCFLs?

Svardskampe

New member
Hey allen :)

Jaren geleden heb ik aan mijn bureau witte CCFLs gemonteerd van Sharkoon, het resultaat daarvan is hier te zien;

http://i.imgur.com/Y3RTkWS.jpg

Nu wil ik dit echter uitbreiden naar een TV-meubel naast mijn bureau, alleen kan ik nergens meer sharkoon CCFLs vinden. Zijn er mensen met ervaring hiermee en weten ze of het kleurverschil beperkt is met de Revoltec CCFLs die bij Highflow aangeboden worden. (Letterlijk nog de enige witte CCFLs die ik kan vinden bij een winkel in heel Nederland).
Specifiek dit product:
Revoltec Ultra Bright Cold WHITE Light - 30cm TWIN set
 
Ledstrips zijn niet echt mijn smaak :/, dan zie je de afzonderlijke ledpuntjes te hard, en heeft het minder een "neon" gevoel.

EDIT: Ik heb ze maar gewoon besteld en gekeken. Kleurverschil is niet op te merken.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J OC i7 950 zit vast Overclocking 83
Vannos Bij welke internet, TV, telefoon Providers zit jij? Algemene Discussies 20
Vannos Waarom zit jij op Highflow Algemene Discussies 36
M Zit er koelpasta bij als je een processor koopt? Hardware & Software 2
J Waarom zit videokaart "verkeerd" om? Waarom de koeler niet aan bovenkant? Hardware & Software 13
Vannos Muis cruisor zit hoger Hardware & Software 2
Don_Holio De lucht in de loop zit niet waar ik het wil Waterkoeling 2
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Bas9466 Verschil tussen de Alphacool D5 en de de Swiftech D5 pompen Waterkoeling 6
volcom keuze tussen swiftech h220-X en custom loop Waterkoeling 9
B ATI Radon Hd 7950 dubbel dispantion 2x mijn Buget is tussen de 200 en 300 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Sw333t Schakelen tussen 5v, 7v of 12v (vooral handig met pompen & fans) Electronica 2
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
J Verschil tussen schroeffitting en fitting+slangklem (koppeling)? Waterkoeling 2
L Een bestelling snel tussen door. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N fancontroller tussen cpu koeler en case fans plaatsen raadzaam ? Overige Koeling 13
E Weerstand tussen cclf lamp wie kan me helpen?? Cases en Modding 5
Foxdelta-Mods Hoe te switchen tussen Vista en Linux Hardware & Software 5
Robin Verschil tussen goedkopere en duurder radiators Waterkoeling 7
stravinski temp verschil tussen.... Waterkoeling 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan