+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: XSPC LCD Display Temp sensor extension?

Senior Member octo will become famous soon enoughocto will become famous soon enough octo's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 18-Sep-11
    Reputatie Macht
    2

XSPC LCD Display Temp sensor extension?

Zoals de titel al aangeeft. Heeft iemand ervaring met het verlengen van de temp sensor wires van dit displaytje of een andere?

even linkje van het product.
    XSPC LCD Display Temperature Sensor - White

de reden dat ik er naar vraag is dat ik graag een modje wil doen waarbij ik 3 displaytjes onder mijn monitoren ophang. Waarvan in elk geval 1 wire weer terug de pc in gaat. Echter is de te overbruggen afstand groter dan 50cm die normaal gebruikt wordt.

Dus zeg dat ik de afstand zou verdubbelen op wat voor een metings verschil zou ik dan zitten of zal dit niet noemens waardig zijn?

Zou het eventueel gebruik van dikkere draad de weerstand misschien zo kunnen drukken dat het lijkt alsof de draad nog orgineel is?

Alle info welkom

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    gaat perfect maar Het kan aleen wat grades schelen, Of ook weer niet, gewoon testen
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Heb hier eentje aangepast met een tempsensor om in mn loop te kunnen monteren. Zat geen meetverschil in bij mij tussen standaard sensor en aangepaste sensor, terwijl de kabel toch zo'n 20 a 25 cm langer geworden is.

Dus eerlijk gezegd verwacht ik zeer weinig verschil.

Edit: Je kan wel wat verschil hebben, aangezien je bij verlenging meer moet solderen dan bij het vervangen van de tempsensor. Maar die dingen geven per definitie al geen loepzuivere waardes .

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten