Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Member
- Reputatie Macht
- 3
Window panel gezocht voor Lian Li PC-8FIA (silver)
Hoi,
Weet iemand of er een window paneel is voor de Lian Li PC-8FI (zilver)?
Zo niet, waar kan ik de zij paneel goed laten laseren en alsnog een window laten creeren?
Liefst zou ik een bepaalde design willen laten laseren.
Hoor het graag. Dank.
PS: ik ben alleen geinteresseerd in zilveren kasten, svp geen suggesties voor zwarte kasten.
-
Laseren kun je laten doen bij BrinkOfModding
Als je een ect nieuw panel wil, misschien hier een eens topic aanmaken, en het vragen aan Freddy?
-
Member
- Reputatie Macht
- 3
Dank voor de suggestie. Ik vond ook een andere site, maar ik zal tevens aankloppen bij Brink.
Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? Maken ze alleen het gat voor je en moet je het zelf afmaken of is het een complete oplevering? Hoe moet ik de afwerking voorstellen? Is het dan net zo'n window als die van Lian Li met noppen die het venster bevestigen of is er dan een strip langs de rand om het venster vast te houden?
Komen er krassen op je zij paneel?
Wat is het verschil tussen acryl en plexiglas en welke zou ik moeten nemen? Ik wil een transparante window hebben.
Ik zal misschien een Enermax 140mm vegas fan en Crucial LED rams in me kast plaatsen, dus hoop een leuke window te laten maken
Laatst gewijzigd door LappingRookie; 14-11-11 om 14:02.
-
Uit ervaring weet ik dat de afwerking Bij BrinkOfModding prima is! Heb er ook veel laten laseren voor mijn mod. Je kunt hem is mailen voor uitgebreid antwoord!
Forum Rechten