heeft er iemand een leuk idee wat ik met deze kast kan doen ? , let niet op de inhoud XD , want de voeding ligt aan de andere kant omdat de voeding niet past waar die normaal hoort te zitten.
heeft er iemand een leuk idee wat ik met deze kast kan doen ? , let niet op de inhoud XD , want de voeding ligt aan de andere kant omdat de voeding niet past waar die normaal hoort te zitten.

Indd, Reversed atx maken en daarna een 360 rad in de top modden!
Gehele case met matzwart wrappen(cheapo folie van de gamma) en waterkoelings vloeistof uv groen+groene fans+uv ledstrips!
Ow wacht dat was ik van plan![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
haha ok , heb je al zon case dan ? , anders mag je ook wel case met me ruillen voor andere case

Nee heb niet zon case, Dat komt gewoon gelijk in me op![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Zo'n kast gewoon volrammen met UV leds (plexi is namelijk UV reactief, het licht blauwig op bij UV verlichting).
En zoals Kenny al aangeeft, WC setup erin en UV groene vloeistof en fans erin. Lekker knallen.
Alleen, gebruik geen knipperende leds, want daar wordt je kierewiet van:
Of op de Kier manier beplakken? Zodat je de randen ziet oplichten bij het aanzetten van je UV strip.

Precies, op de Kier manier, gewoon overal 5mm aan de randjes overhouden en gaaaaaan!
Mayhem
Ik zou ook voor de kier manier gaan. Carbon carbon fiber of zwarte sticker tegenaan plakken.
Dan kan je het ook spuiten eventueel.
Je kan heel leuk spelen met de diepte van de kast en bespuiten van 2 kanten.
Omdat er dan een aantal mm tussen de binnenkant en buitenkant zit kan je heel leuke effecten met kleuren en diepte maken als je hier een beetje op oefent.
Frosten en dan bepaalde delen bijvoorbeeld niet en dan zo een "window" creëren, lijkt me redelijk origineel en zie je haast niet meer dat frosten.