+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Waar degelijke plexiglas kopen?

Junior Member T1mmy is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1

Question Waar degelijke plexiglas kopen?

Hallo iedereen,

Ben druk bezig met het ontwerpen van mijn eigen case design en ben van plan een redelijke hoeveelheid plexiglas te gebruiken. Mijn idee is het volgende, ik zou namelijk aan de bovenkant en deels aan de zijkant van mijn case ribben willen maken. Hiervoor zou ik 10 rode plexiglas platen van 5 -6 mm dik moeten hebben in een L vorm.
    Maar mijn probleem is dus dat ik niet weet waar het te halen (liefst ook op maat gesneden).
    Is er misschien iemand die mij verder kan helpen?

alvast bedankt.

Senior Member Harjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to all Harjo's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Oct-10
    Reputatie Macht
    8

electronica werkt op rook is de rook er uit dan werkt het niet meer

Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Bedankt maar, ik vind de prijzen wel nogal van de hoge kant in vergelijking met PLEXIGLAS® Online-Shop

als ik helder plexi glas neem bij PLEXIGLAS PERSPEX LICHTKOEPELS & PLAKPLASTIC vindt u bij BOUWPLASTICS met een standaard maat dan kom ik wel goedkoper uit.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Waarom bestel je dan niet bij Plexiglas shop? Hun assortiment is ook vele malen groter, en hebben heel speciale spullen ertussen zitten.

Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Heb toch rood plexi gevonden van 6 mm dik , bij plexi shop . Weet er misschien ook iemand een plaats waar je plexi kan laten lazersnijden ?
    Laatst gewijzigd door T1mmy; 18-10-11 om 18:05.

Senior Member brinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the rough brinkdinges's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 20-Aug-10
    Reputatie Macht
    5
    Ik ben ook niet meer zo'n fan van Bouwplastics, ze hebben hier een paar keer slechte dingen geleverd en bij mij zat er een fout in de factuur. Daarnaast verkopen ze alleen maar geëxtrudeerd helder plexi. Dat is van mindere kwaliteit dan gegoten, maar voor bepaalde toepassingen voldoet het prima.

Lasersnijden kan ik trouwens voor je regelen, stuur me maar even een mailtje of vul het contactformulier op m'n site in
    Je kast laten modden? Brink of Modding
    Casemods: miXture, Cubeleon
    Custom reservoirs: Phase 2 Casemodding

Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Heb zonet een sample besteld bij plexi shop. Zodra ik het heb ga ik eens kijken of het meevalt het zelf te snijden. Als dat niet meevalt zal ik je een mailtje sturen. Heb je site al eens eerder gezien maar was hem vergeten in favorieten te zetten , Staan knappe dingen op.

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brinkdinges Bekijk Berichten
    Lasersnijden kan ik trouwens voor je regelen, stuur me maar even een mailtje of vul het contactformulier op m'n site in
    Absoluut een aanrader, hij heeft voor mij ook letters uitgelazerd:

Junior Member robert2411 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 01-Dec-11
    Reputatie Macht
    1
    voor het lasersnijden kan je ook nog kijken op Graveco - Lasergraveren & RVS Naamborden Limburg Maastricht

Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert2411 Bekijk Berichten
    voor het lasersnijden kan je ook nog kijken op Graveco - Lasergraveren & RVS Naamborden Limburg Maastricht
    Bedankt voor de link, maar ik heb het plexiglas reeds laten snijden bij Lasertechniek - Lasergraveren - Sublimatie - Lasersnijden.

Prijs viel ook wel mee (denk ik ), het koste 90 Euro om 50 stuks uit 1 plaat plexi te snijden van 850mm x 450mm.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten