Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Vraagje voordat ik ga bestellen :)
Voor een build, die net te groot mag worden, dacht ik aan deze case:
Mountain Mods H2gO - (Anodized Black) Aluminum Cube Computer Case
Nu is er een beetje gebrek aan de plaatjes en de info op hun site is ook niet helemaal duidelijk. Wat ik wil weten is:
- welke 240 rad past hier het beste bij
- kan er met gemak (zoals ze zeggen) onderin een 0mm bij of gaat dat puinhoop worden?
- kan er een bay reservoir in, onder of boven de optical
- belangrijkst: past er een grx580 in? 
Tips voor een andere case zijn ook welkom. Ik zoek feitelijk een strakke case, minimaal een 240 rad moet erin, een gtx580. Er gaat wss een gene bordje in dus hoe kleiner de case hoe beter.... Lianli heeft cases die wel wat lijken maar volgens mij gaan dat 240 rad daar nooit lekker inpassen
alvast bedankt voor de hulp!
-
Senior Member

- Reputatie Macht
- 2
MountainMods.com - FLASH CYO-PICKER
stel je eigen case samen hiermee. verder zie je dat in de H2GO gewoon twee 240 zou kunnen passen als je creatief bent.
dat van onderin zou ik niet weten aangezien ik niet zie of je 120mm bedoelde of 240mm.
wat betreft je videokaart: is die langer dan je moederbord en past je moederbord erin? voor zover ik weet is de HD6970(mijn graka) langer dan gtx 580 en mijne is net zo lang als mijn moederbord(M4E). daarnaast moet ik zeggen dat de M4E beetje zweeft tussen ATX en eATX.. Al denk ik wel dat ie (net aan) gaat passen. dus ik denk dat je gtx 580 wel zou moeten passen.
anders meet je je graka op. kast zelf is 32,385 cm wijd, dus een goeie 32 cm voor je kaart.
bayres: beetje jammer dat je dat roept bij een kast die zn bays helemaal onderin heeft. (niet echt te missen)
enige wat ik dan zie lukken is een res/pomp combo of je zult een bay res op de hoogste bay moeten zetten en een DDC pompje helemaal op de bodem.
en tsja als je alles ruim en makkelijk erin wilt krijgen: groter gaan zitten.
-
als je deze build in de gaten houd: honkie tonkie pianisie met je sinasappel kissie als goed is ontvang ik hem snel ik heb hem al besteld:
Hier wat voorbeeld plaatjes van een ander build: Guru3D Rig of the Month - December 2011
Forum Rechten