+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Vraagje over LED verlichting.

Member killybilly is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 28-Oct-11
    Reputatie Macht
    1

Vraagje over LED verlichting.

Ik was van plan mijn case (haf922) wat op te vrolijken door wat LED's te plaatsen. Het algemene effect wat ik wil gebereiken is een soort glow effect wat onder mijn case vandaan komt, kan ik hier het beste balken of led-strips voor gebruiken?? Ik dacht bij het gebruik van strips zelf dat omdat de LED'jes wat ruimte tussen elkaar hebben zitten dat daardoor maar een half effect word bereikt.

Groetjes,

Bezig met houten pc... Alex has a spectacular aura aboutAlex has a spectacular aura aboutAlex has a spectacular aura about Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Reputatie Macht
    6
    Zolang de LEDs zelf niet zichtbaar zijn is de spreiding tussen de verschillende LEDs nauwelijks zichtbaar en het lijkt dan gewoon alsof het van een enkele lichtbron komt. Plaats hem tegen de kant waar het paneel zit, zodat je ze van buiten de kast moeilijk ziet. Afhankelijk van hoe hoog je kast staat (op je bureau of op de grond) kan je de LEDs zo plaatsen dat ze vanuit jouw oogpunt zo min mogelijk zichtbaar zijn.

Zelf ben ik een fan van de LEDs vanwege hun formaat en de flexibiliteit van een LEDstrip.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piédestal

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Vanaf 0:20 :

Is een enkele ledstrip met 24 leds. Maar het lijkt een geheel.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten