+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: silverstone tjo7 binnenkant mat zwart !

Member cederieck will become famous soon enoughcederieck will become famous soon enough cederieck's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 06-Feb-11
    Reputatie Macht
    3

silverstone tjo7 binnenkant mat zwart !

ben al een tijd op zoek naar iemand die mij binnen kant van mijn tj07 mat zwart kan maken. Maar vind hier in België niemand kan iemand mij hier mee verder helpen ? Heb zelf al eens geprobeerd .Met als gevolg dat ik de lak er terug heb kunnen af schuren !

fotos's onderdelen !

img_0193.jpg

hopelijk kunnen jullie mij verder helpen !

leven als een prof. vincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud of vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Reputatie Macht
    20
    Ik zal het gewoon netjes laten coaten, is wat sterker als lak met in/uit bouwen....

Member cederieck will become famous soon enoughcederieck will become famous soon enough cederieck's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 06-Feb-11
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    Ik zal het gewoon netjes laten coaten, is wat sterker als lak met in/uit bouwen....
    heb iemand gevonden die auto's spuit en hij zij dat hij het netjes kon doen voor mij ! dus het komt in orden hopelijk !

alvast bedankt voor de tip !

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten