+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Nieuwe kabels om voeding te sleeven?

Junior Member T1mmy is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1

Question Nieuwe kabels om voeding te sleeven?

Kan er iemand mij helpen alstublieft ? Ben al dagen aan het zoeken naar elektriciteitskabels om nieuwe kabels voor mijn voeding te maken en weet echt niet welke goed genoeg zijn. Heb namelijk een Corsair 1000hx met van die kabels die aan elkaar gekleefd zijn. Zou deze dus liefst niet afbreken (als dit zelfs al mogelijk is) en hele nieuwe maken om ze te kunnen sleeven.

zou deze kabel goed genoeg zijn ?
    Heb er ook al gevonden op farnell maar daar moet je een btw nummer hebben om iets te kunnen bestellen.
    Ook moet de kabel tussen de 1,9 en 2,3 mm dik zijn om in de mdpc krimps te passen.

Alvast bedankt

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48

Uber-prutser :) the_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the rough the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Reputatie Macht
    4
    Deze kabel pakken: Computerkabel 18AWG 3M - Black

Hier zijn meerdere kleuren van te koop. Maar welke kabels van je voeding wil je zelf maken?

edit: ik was weer eens te traag met reageren

De link van wwwicked geeft je bijna elke kleur die te koop is.. Blauw en groen ZONDER UV meuk bestaat ook nog..
    "Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Heel fel bedankt mannen!! zo lang zitten zoeken en zelfs gedacht "ze zouden die kabels op highflow moeten verkopen". Echt stom van mij dat ik nooit verder heb gekeken op highflow :s. Zeker als je weet hoeveel uur ik heb zitten zoeken en dat ik vorige week nog een bestelling bij hf heb gedaan...

Uber-prutser :) the_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the rough the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Reputatie Macht
    4
    Geen probleem, we zitten hier om elkaar te helpen tenslotte

En om even te spammen, hier heb ik (misschien) een mooi voorbeeldje met een voedingskabel die ik zelf heb gemaakt:

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Ziet er goed uit en ik zie het niet als spam. Heb nog een vraagje, is 18AWG zeker genoeg voor ook met pci kabels te gebruiken ? Want heb op internet gelezen dat ze tegenwoordig 16AWG gebruiken in sommige voedingen. Hoewel ik dat een beetje vreemd vindt aangezien deze meestal minstens per 2 6pin kabels worden aangesloten. Stel dat een videokaart 350 watt zou verbruiken dan staat er nog altijd maar 5 ampère over iedere kabel, of is dit al teveel voor een 18Gauge kabel ?

Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Reputatie Macht
    4
    Daar durf ik je eerlijk gezegd geen antwoord op te geven. En ik maak ook geen gebruik van pci-e kabels aangezien ik deze niet nodig heb wegens het ontbreken van videokaarten die in een server niet van belang zijn

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten