Hey Highflowers
Ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar en komt eindelijk beweging bij Murdermod.
Ze hebben hun eerste preview al vrij gegeven. Op hun site go check for youre self.
murderbox MKII
Hey Highflowers
Ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar en komt eindelijk beweging bij Murdermod.
Ze hebben hun eerste preview al vrij gegeven. Op hun site go check for youre self.
murderbox MKII

wie gebruikt er nu nog een optical
Greetz B0B0
Als je goed ziet is er een DVD/BluRay speler in de middenste sleuf verwerkt op de top van de case er steekt een CD uit

Durf voor 80% te zeggen dat dat een zwaar gemodde CM690 is![]()
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)

get is een tjo7 hoor ...
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Zeg toch ook niet 100|% zeker ^^ Top ziet er iig uit als een cm690![]()
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)

100 %dat het een TJ07 is.
Lijkt voor geen meter op een cm690en dat zie je aan de randen deze zijn uit gedikt van laag naar hoog .
Naast dat Coolermaster weet niet wat staal is+ Murdermod heb ik nog nooit wat anders zien modden dan een TJ07
1000% dat het geen Shinobi case is!
Nog meer duffe opmerkingen?![]()
Chique kast, maar daar zal een chique prijs ook wel bij horen.
. .
ja dan kunnen ze de boel weer lekker overhypen
Nieuwe Foto van de Murderbox 2 case volledig te bezien ^^
murderbox MKII
MDPC 042 | murderbox MKII P1.01
Murdermod 2de keer op MDPC
Wel wat ideeën overgenomen van project white ^^

't is weer een chique kast. Maar vind 'em eigenlijk te simpel ofzo. Heb het idee dat er wat mist.
Ik weet al wat er mist.. Het ding staat niet op mijn kamer.. En er zit geen Sli/Cf brug tussen de graka's.
Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll
Ik mis kleuren.
Maar die glimmende buizen .... bijna zo strak als professor sockman het ook kan.![]()
Ik vind het wel superstrak.
Over de kast zelf: ik vind die dubbele fan wel erg mooi zo.
. .
Vraagje tussendoor, kan je tegenwoordig ook gewoon externe dvd gebruiken om Win7 erop te zetten.
Vroeger kon dat niet omdat je eerst usb drivers moest installeren. Maar dat kan nu dus wel haal ik uit jou reactie??
ONTOPIC, MuderMod is niet echt mijn ding. Ga ik meer richting MountainMod kijken.
Maar als ik mocht kiezen een LittleDevil![]()
![]()