arwin74
Active member
Sinds kort de gelukkige eigenaar van een corsair 600T behuizing, die me echt super bevalt
Nu was er echter een klein probleempje mee. 1 van de sluitingen van het zijpaneel was defect, geen idee hoe maar veertje was weg gesprongen en plastic stukje afgebroken. niet echt schokkend nog gewoon te gebruiken alleen met de hand dicht doen i.p.v. een veer die alles afsluit.
Nu claimt corsair natuurlijk 2 jaar garantie te geven op de behuizing en ondanks dat dit niet echt schokkend was toch de stoute schoenen aangetrokken en een rma mailtje verstuurd naar ze. Binnen een dag een reactie terug met een mail adres waar ik een berichtje heen moest sturen met de schade en om welk onderdeel het ging. Zoals gezegd was het maar een sluiting van het zijpaneel dus dat ook netjes gemeld.
Gister toen ik thuis kwam briefje in de bus van UPS dat er een pakje voor me was afgeleverd bij de buren. Ik ff zwaar denken, want had toch echt niets besteld en het defecte onderdeel van me behuizing paste voor mijn gevoel gewoon in een stevige envelop. Ik dus maar ff naar buren gegaan en pakje opgehaald is het dus gewoon een doos van 10 cm dik en 80 bij 80 cm groot. Verbaast toch maar is naar de afzender zitten kijken, want wie stuurt mijn nou zomaar een pakje. Was dus toch corsair, erg verrast dus maar is gaan kijken wat er in het pakje zat. Zit er dus gewoon een volledig nieuw side panel in. En de kosten, nou das was ook schrikken. Was helemaal nada noppes niets. Dit vind ik toch wel een heel erg goede service moet ik zeggen Een ervaring die je in de huidige tijd niet vaak meemaakt denk bij bedrijven.
Volgende case word dus zeker weer een corsair behuizing want dit soort service zie ik erg graag (gewoon Freddy waardig zelfs )
Arwin (nu super groot corsair fan dus:050
Nu was er echter een klein probleempje mee. 1 van de sluitingen van het zijpaneel was defect, geen idee hoe maar veertje was weg gesprongen en plastic stukje afgebroken. niet echt schokkend nog gewoon te gebruiken alleen met de hand dicht doen i.p.v. een veer die alles afsluit.
Nu claimt corsair natuurlijk 2 jaar garantie te geven op de behuizing en ondanks dat dit niet echt schokkend was toch de stoute schoenen aangetrokken en een rma mailtje verstuurd naar ze. Binnen een dag een reactie terug met een mail adres waar ik een berichtje heen moest sturen met de schade en om welk onderdeel het ging. Zoals gezegd was het maar een sluiting van het zijpaneel dus dat ook netjes gemeld.
Gister toen ik thuis kwam briefje in de bus van UPS dat er een pakje voor me was afgeleverd bij de buren. Ik ff zwaar denken, want had toch echt niets besteld en het defecte onderdeel van me behuizing paste voor mijn gevoel gewoon in een stevige envelop. Ik dus maar ff naar buren gegaan en pakje opgehaald is het dus gewoon een doos van 10 cm dik en 80 bij 80 cm groot. Verbaast toch maar is naar de afzender zitten kijken, want wie stuurt mijn nou zomaar een pakje. Was dus toch corsair, erg verrast dus maar is gaan kijken wat er in het pakje zat. Zit er dus gewoon een volledig nieuw side panel in. En de kosten, nou das was ook schrikken. Was helemaal nada noppes niets. Dit vind ik toch wel een heel erg goede service moet ik zeggen Een ervaring die je in de huidige tijd niet vaak meemaakt denk bij bedrijven.
Volgende case word dus zeker weer een corsair behuizing want dit soort service zie ik erg graag (gewoon Freddy waardig zelfs )
Arwin (nu super groot corsair fan dus:050