+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 21

Onderwerp: Alienware aurora overbouwen naar een andere kast

Senior Member Stephan---pro will become famous soon enough Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1

Alienware aurora overbouwen naar een andere kast

ik wil mijn alienware aurora overbouwen naar een corsair graphite series 600t special edition white omdat mijn alienware nogal krap is van binnen.
    het enige waar ik nog mee zit is dat een een soort printplaat zit tussen de dvd brander en de hdd`s waarvan ik niet weet of de computer goed werkt zonder die print.
    dus weet iemand hier wat over ?

Spy Member Zwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to all Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    is dit niet de licht/lampjes controller die je verlichting in je kast regelt ?

Senior Member Stephan---pro will become famous soon enough Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    ik zou het niet weten, het zou kunnen maar ik wil graag weten of dat losgekopelt kan worden zonder dat mijn pc daar problemen aan over houd

Spy Member Zwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to all Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    was er achter dat een Lighting Board is.
    heb wel een filmpje gevonden hoe je m kan verwijderen alleen zou echt niet weten of het effect heeft op de werking van de pc.
    als je het netjes demonteerd en later weer monteerd moet geen probleem zijn.
    Ik zou de video bij voegen

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    Zwelgje - anders kijk ik of ik dat printje ook kan over zetten achter het mobo in de corsair 600t maar ik weet alleen niet of er genoeg plaats is want dan kan ik ook gewoon al het verlichting uit de alienware halen en over plaatsen in de corsair

Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    wou net vragen als je systeem werk en je m niet meer gebruikt heb ik er wel in tressen in het kaartje.

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    ik zag op internet dat dat printje alleen 99$ kost

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    ik heb via dit forum een mooie corsair 800d gekocht, dus van het weekend word het overbouwen van de alienware naar dit nieuwe beesie
    foto`s zullen er ook komen

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    Zo de alienware zit in de corsair

Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    lekker opgeruimd zo.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    clean! aleen je VGA power door dezelfde gaten als je 24pins doen

dan ziet het er nog cleaner uit!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    oke bedankt zal ik doen en dan post ik nog een foto

Added after 25 minutes:

hier de gpu kabels wat strakker

Laatst gewijzigd door Stephan---pro; 21-01-12 om 20:24.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    netjessss !!!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Senior Member TheNumberOne has a spectacular aura aboutTheNumberOne has a spectacular aura about TheNumberOne's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Misschien nog een idee als het mogelijk is om je GPU kabels een gat verder te doen. Ze komen er dan rechter op een meestal ziet het er een stuk netter uit Maar het gaat er natuurlijk om wat je zelf het mooist vind

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    dat zou ook kunnen maar ik vind het er zo wel netjes uitzien

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    nog effe een kleine update, als iemand nog tips heeft om het nog mooier te maken dan hoor ik het graag

Republic of Gamers sir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to all sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    6
    ziet er netjes uit hoor..mooi werk

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    zo ik heb nog wat werk vericht aan mijn build en hier een video van mijn setup

Young, Wild and Free noob2070 will become famous soon enough noob2070's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Feb-12
    Reputatie Macht
    1
    Niceee
    Hoe heb je die lampen bij die flessen zo kunnen krijgen dat ze met de muziek meegaan?:O

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noob2070 Bekijk Berichten
    Niceee
    Hoe heb je die lampen bij die flessen zo kunnen krijgen dat ze met de muziek meegaan?:O
    ik heb 2 cold cathodes aangesloten op een sound controller.
    hier een link van een controller Sunbeam Sound Activated Module for CCFL

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten